Hjælp.nu

Supporten kan kontaktes på

76 123 112

support@itfesbjerg.dk

 

 

Alle hverdage mellem 8 – 16 kan helpdesken kontaktes via support@itfesbjerg.dk eller vores klient-portal på support.itfesbjerg.dk eller på telefon 76 123 112.
Ønsker du at benytte helpdesken udenfor alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.

MENU

Serviceaftale

Med en Serviceaftale sikrer vi overvågning af jeres systemer. Vi sørger for løbende at opdatere det nødvendige, således vi forebygger og forhindrer langt de fleste problemer.

Som en del af aftalen holder vi øje med jeres system. Skulle dele af jeres system udvise tegn på svaghed eller slitage, eller opstår der andre problemer, kontakter vi dig straks og aftaler, hvordan det skal løses.

Serviceaftalen kan skræddersyes, således den passer præcist til dine behov. Aftalen sammensættes ud fra din virksomheds ønsker og IT-installation.

En serviceaftale hos IT Forum Esbjerg betyder:

  • Sikker drift og kendt økonomi
  • Fast tilknyttede IT-konsulenter
  • Overblik og kontrol over IT-tilstanden
  • Løbende forebyggelse af problemer og fejl
  • Solidt grundlag for strategiske beslutninger om IT
  • Proaktiv support og vedligeholdelse af IT-løsningerne

 

Support du kan forstå

IT Forum Esbjerg yder professionel IT-support. Uanset årsagen til problemet er der kun ét nummer, du skal ringe på, for at få vores hjælp enten på stedet eller som fjernsupport. Få mere at vide om, hvordan du kan samarbejde med IT Forum Esbjerg om driften af jeres IT-løsninger. 

BOOK MØDE

 

Vil du vide mere?

 

Først skridt på vejen til en IT-løsning, der fungerer hver eneste dag, er et godt møde.
Lad os mødes og tale om jeres behov og udfordringer, så finder vi den rette løsning til jer.

 

book møde