Hjælp.nu

Supporten kan kontaktes på

76 123 112

support@itfesbjerg.dk

 

 

Alle hverdage mellem 8 – 16 kan helpdesken kontaktes via support@itfesbjerg.dk eller vores klient-portal på support.itfesbjerg.dk eller på telefon 76 123 112.
Ønsker du at benytte helpdesken udenfor alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.

MENU

Driftsaftale

Med en Driftsaftale flytter du ansvaret for driften af jeres IT over til IT Forum Esbjerg, hvor vi sikrer stabil drift og løbende overvågning og opdatering af jeres udstyr. Alt sammen til en fast aftalt pris.

Med Driftsaftalen sikrer vi løbende vedligehold, overvågning og opdatering af jeres IT, ligesom du slipper for bekymringer om nedetid, driftsforstyrrelser og uforudsete udgifter til IT.

Vores team af konsulenter overvåger driften døgnet rundt, året rundt, og sidder alle hverdage klar ved telefonen, hvis du skulle opleve problemer.

Mange opgaver kan løses via fjernsupport, og ellers kommer vi ud i din virksomhed og løser de problemer, der er opstået.

En Driftsaftale hos IT Forum Esbjerg betyder:

  • Overvågning 24 timer i døgnet
  • Nyeste sikkerhedsopdateringer
  • Maksimal ydelse af servere
  • On-site hjælp
  • Løbende systemoptimering
  • Færre driftsforstyrrelser
  • Lavere udgifter til IT-vedligeholdelse’
  • Adgang til Helpdesk

 

Support du kan forstå

IT Forum Esbjerg yder professionel IT-support. Uanset årsagen til problemet er der kun ét nummer, du skal ringe på, for at få vores hjælp enten på stedet eller som fjernsupport. Få mere at vide om, hvordan du kan samarbejde med IT Forum Esbjerg om driften af jeres IT-løsninger. 

BOOK MØDE

 

Vil du vide mere?

 

Først skridt på vejen til en IT-løsning, der fungerer hver eneste dag, er et godt møde.
Lad os mødes og tale om jeres behov og udfordringer, så finder vi den rette løsning til jer.

 

book møde