Hjælp.nu

Supporten kan kontaktes på

76 123 112

support@itfesbjerg.dk

 

 

Alle hverdage mellem 8 – 16 kan helpdesken kontaktes via support@itfesbjerg.dk eller vores klient-portal på support.itfesbjerg.dk eller på telefon 76 123 112.
Ønsker du at benytte helpdesken udenfor alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.

MENU

Besøgsaftale

Har jeres virksomhed brug for en IT-medarbejder, men mængden er af opgaver ikke stor nok til en fast stilling? Så er der mulighed for at lave en besøgsaftale. Her kan vi aftale et fast tidspunkt, hvor der kommer en IT-konsulent til din virksomhed for at løse de opgaver, der måtte være. På den måde bliver netværk, servere, arbejdsstationer og printere løbende passet og opdateret.

Hyppigheden bestemmer du. Det kan være en formiddag om ugen, en hel dag hver anden uge, eller lige præcis det der passer til din virksomhed.

Skulle der opstå akutte problemer, er du og dine kolleger stadig velkommen til at ringe til vores Helpdesk, som sidder klar til at løse opgaven.

En besøgsaftale hos IT Forum Esbjerg betyder

  • Faste tidspunkter for hvornår du og dine medarbejdere kan se jeres IT-konsulent i virksomheden
  • Faste udgifter til drift og service
  • Erfarne sparringspartnere og høj produktekspertise
  • Optimal udnyttelse af installation
  • Øjeblikkelig problemløsning på netværk, servere, arbejdsstationer og printere
  • Løbende fakturering af opdateringer og nyanskaffelser

 

Support du kan forstå

IT Forum Esbjerg yder professionel IT-support. Uanset årsagen til problemet er der kun ét nummer, du skal ringe på, for at få vores hjælp enten på stedet eller som fjernsupport. Få mere at vide om, hvordan du kan samarbejde med IT Forum Esbjerg om driften af jeres IT-løsninger. 

BOOK MØDE

 

Vil du vide mere?

 

Først skridt på vejen til en IT-løsning, der fungerer hver eneste dag, er et godt møde.
Lad os mødes og tale om jeres behov og udfordringer, så finder vi den rette løsning til jer.

 

book møde