Hjælp.nu

Supporten kan kontaktes på

76 123 112

support@itfesbjerg.dk

 

 

Alle hverdage mellem 8 – 16 kan helpdesken kontaktes via support@itfesbjerg.dk eller vores klient-portal på support.itfesbjerg.dk eller på telefon 76 123 112.
Ønsker du at benytte helpdesken udenfor alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.

MENU

Ad hoc support

Med en ad hoc support tilbyder vi at løse jeres IT-problemer, når de opstår. Ad hoc aftalen betyder, at medarbejderne har direkte adgang til IT-konsulenter, som træder til, uanset om der er tale om et akut opstået problem eller en planlagt opgave.

Med ad hoc aftalen kan vi både koble op via fjernsupport eller være fysisk til stede, såfremt dette skulle være krævet. 

En ad hoc aftale hos IT Forum Esbjerg betyder: 

  • Professionel hjælp her og nu
  • Et team af dygtige IT-konsulenter
  • Hurtig hjælp on-site eller remote
  • Ingen minimumsforpligtelser

 

Support du kan forstå

IT Forum Esbjerg yder professionel IT-support. Uanset årsagen til problemet er der kun ét nummer, du skal ringe på, for at få vores hjælp enten på stedet eller som fjernsupport. Få mere at vide om, hvordan du kan samarbejde med IT Forum Esbjerg om driften af jeres IT-løsninger. 

BOOK MØDE

 

Vil du vide mere?

 

Først skridt på vejen til en IT-løsning, der fungerer hver eneste dag, er et godt møde.
Lad os mødes og tale om jeres behov og udfordringer, så finder vi den rette løsning til jer.

 

book møde