Hjælp.nu

Supporten kan kontaktes på

76 123 112

support@itfesbjerg.dk

 

 

Alle hverdage mellem 8 – 16 kan helpdesken kontaktes via support@itfesbjerg.dk eller vores klient-portal på support.itfesbjerg.dk eller på telefon 76 123 112.
Ønsker du at benytte helpdesken udenfor alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.

MENU

Supportaftale

 

En supportaftale hos IT Forum Esbjerg giver dig en fast pris på vedligeholdelse af din virksomheds pc’ere. Vi kan tage ansvaret for virusbeskyttelse, programopdateringer og driftsovervågning.

Du kan vælge at lade os tage hele ansvaret for virksomhedens arbejdsstationer med fri support for dine medarbejdere og en tekniker på stedet, hvis der opstår problemer. Du kan også vælge selv at tage en del af ansvaret og lade os klare resten. Vi kan tilpasse løsningen, så den matcher dit behov.

 

Book møde

Tilpas supportaftalen til dit behov

Tag det, du skal bruge og lad resten ligge. Vi har lavet tre forskellige supportaftaler, så du kan vælge den service, som passer til dit behov.

29,-
149,-
229,-
Bronze Sølv Guld

Overvågning af antivirus

Vi overvåger antivirus-systemernes performance og følger op på evt. virusangreb, hvis vi skønner, der er behov for det. 

Månedlig statusrapport

Vi sender en statusrapport over virksomhedens pc’eres generelle ydeevne og stabilitet.

 

Overvågning af antivirus

Hver måned får du en oversigt over jeres antivirus-systems performance og de virusangreb, der er blevet afværget. 

Månedlig statusrapport

Vi sender en statusrapport over dine computeres generelle ydeevne og stabilitet.

Opdatering

Vi søger for, at virksomhedens pc’eres styre- og sikkerhedssystemer bliver vedligeholdt og opdateret.

Proaktiv overvågning

Vi overvåger driften af dine medarbejderes pc’ere og opdager derved de første tegn på ustabilitet, og kan derved forebygge problemer og nedbrud.*

Prioriteret support

i spidsbelastningsperioder kommer du og dine medarbejdere foran i køen til support.

Opdatering af Java, Acrobat, Flash

Vi vedligeholder og opdaterer den software, som afvikler Javascripts, pdf’er og Flash-filer. 

Fri support – remote

Du og dine medarbejdere kan frit ringe og få support på både drift og betjening af jeres IT-løsning.**

 

Overvågning af antivirus

Hver måned får du en oversigt over jeres antivirus-systems performance og de virusangreb, der er blevet afværget. 

Månedlig statusrapport

Vi sender en statusrapport over dine computeres generelle ydeevne og stabilitet.

Opdatering

Vi søger for, at computernes styre- og sikkerhedssystemer bliver vedligeholdt og opdateret.

Proaktiv overvågning

Vi overvåger driften af din virksomheds IT-løsning og opdager derved de første tegn på ustabilitet, og kan derved forebygge problemer og nedbrud.*

Prioriteret support

i spidsbelastningsperioder kommer du og dine medarbejdere foran i køen til support.

Opdatering af Java, Acrobat, Flash

Vi vedligeholder og opdaterer den software, som afvikler Javascripts, pdf’er og Flash-filer. 

Fri support – remote

Du og dine medarbejdere kan frit ringe og få support på både drift og betjening af jeres IT-løsning.**

Fri support – onsite

Er der udfordringer, som ikke kan klares over telefonen, så stiller vi med en tekniker på stedet, som løser problemet.

Antivirus klient

IT Forum installerer og beskytter virksomhedens IT-løsning med et intelligent antivirus-system.

Desinficering ved virusangreb

Skulle uheldet være ude, renser og genetablerer vi de ramte maskiner.

 

Vil du vide mere?

 

Først skridt på vejen til en IT-løsning, der fungerer hver eneste dag, er et godt møde.
Lad os mødes og tale om jeres behov og udfordringer, så finder vi den rette løsning til jer.

 

book møde