Hjælp.nu

Supporten kan kontaktes på

76 123 112

support@itfesbjerg.dk

 

 

Alle hverdage mellem 8 – 16 kan helpdesken kontaktes via support@itfesbjerg.dk eller vores klient-portal på support.itfesbjerg.dk eller på telefon 76 123 112.
Ønsker du at benytte helpdesken udenfor alm. kontortid, kan vores vagttelefon benyttes. Dette kan dog betyde afregning til en højere timesats.

MENU

Intelligente IT-løsninger

Vi giver dig en samlet platform for driften af din virksomheds IT-løsning. Du får, enkelt sagt, din IT-løsning leveret gennem et stik i væggen, og kun ét telefonnummer at ringe til, hvis du får brug for support. Du skal ikke mere bekymre dig om drift, sikkerhed, opdateringer eller backup.

Skræddersyet til dit behov

Vi kan skalere og justere din IT-løsning, så den passer til dit behov. Vi tager gerne ansvaret for levering, installering og support – få den løsning, der passer til dig.

Ad-hoc support

Du behøver ingen løbende aftale med IT Forum Esbjerg, for at få IT-support, når problemerne opstår. Med ad hoc-support ringer du bare, når du har brug for hjælp.

Læs mere

Supportaftale

En supportaftale giver din virksomhed mulighed for at ringe ubegrænset til os, uanset om problemerne skyldes fejl i opsætning af pc’en, programmerne eller betjeningen.

Læs mere

Driftsaftale

Med en driftsaftale sørger vi for løbende vedligehold, overvågning og opdatering af jeres IT-løsning, så hverdagen fungerer problemfrit.

LÆS MERE

Besøgsaftale

Har jeres virksomhed brug for en IT-medarbejder, men er mængden af opgaver ikke stor nok til en fast stilling? Så er der mulighed for at lave en besøgsaftale.

Læs mere

Serviceaftale

Med en serviceaftale overvågninger vi jeres IT-system. Vi sørger for løbende at opdatere det nødvendige, således vi forebygger og forhindrer langt de fleste problemer.

LÆS MERE